Název: Name: | Garfort-Putilov (námořní) | Garfort-Putilov (Navy) |
Originální název: Original Name: | Гарфорд-Путилов (морской) | |
Výrobce: Producer: | podvozek/chassis - Garford Motor Truck Co., Elyria, Ohio panceřování/armour - Putilovský závod, Sankt Petěrburg, Rusko | |
Období výroby: Production Period: | DD.09.1915-DD.11.1915 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 18 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.09.1915 | |
Osádka: Crew: | 8-9 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x2 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | ? kg | ? lb |
Užitečné zatížení: Payload: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 11000 kg | 24 251 lb |
Celková délka: Overall Length: | 5700 mm | 18ft 8,4in |
Celková šířka: Overall Width: | 2300 mm | 7ft 6,54in |
Celková výška: Overall Height: | 2800 mm | 9ft 2,23in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 300 mm | 11,81in |
Rozvor: Wheelbase: | ? mm | ? |
Rozchod: Track: | mm - | - |
Brzdová soustava: Braking System: | mechanická | mechanical |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | ? |
Pneumatiky: Tyres: | ? | |
Pancéřování: Armour: | Nýtované, válcovaná ocel věž - čelo 13 mmm, ostatní 7 mm trup - čelo 9 mm, ostatní 7 mm | Riveted, rolled steel Tower - Front 13 mmm, other 7 mm Hull - Front 9 mm, other 7 mm |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | benzínový, vzduchem chlazený čtyřválec o objemu ? ccm, 35 k | gasoline, air-cooled four-cylinder, swept volume ? cu in, 34.5 bhp |
Převodovka: Gearbox: | mechanická 4+1 | mechanical 4+1 |
Spojka: Clutch: | ? | ? |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 133 l | 29.26 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 18 km/h | 11.2 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 120 km | 74.6 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Výzbroj: Armament: | 1x 76,2mm/L16,5 vz.1910, 60 nábojů 3x 7,62mm Maxim vz.1910, 9 000 nábojů | 1x 76,2mm/L16,5 M1910, 60 rounds 3x 7,62mm Maxim M1910, 9 000 rounds |
Uživatelské státy: User States: | ? | ? |
Poznámka: Note: | Článok "Garford-Putilov - první sériový dělový obrněný automobil" | Novel "Garford-Putilov - první sériový dělový obrněný automobil" |
Zdroje: Sources: | Kolomiec M.:Broněavtomobili Rossiji, Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2002 www.aviarmor.net http://ru.wikipedia.org/wiki/ |